NUFFNANG

Sunday 20 October 2013

Peluang Menaja Di Rumah Contoh Kediaman Idaman

Teks: khairunnisa hamzahara





"Peluang Menaja Kelengkapan Dan Perhiasan Kediaman Dalam Program Realiti Untuk Rumah Contoh Kediaman Idaman di Blog Panduan Untuk Kediaman Idaman iaitu Blog  No 1 dalam Carian Google di bawah kata kunci "Barangan Hiasas Kediaman"

Alhamdulillah, Syukur KE hadrat Illahi,

Atas nikmat dan kurniaan Idea dari NYA yang melimpah ruah,
Dapatlah dimanfaatkan peluang baru ini dengan ramai orang. Memperoleh nikmat untuk menghias kediaman kali kedua adalah nikmat yang sangat ditunggu-tunggu. Rumah Kedua yang bakal mendapat kunci dalam masa terdekat ini akan dijadikan RUMAH CONTOH KEDIAMAN IDAMAN untuk bacaan umum pembaca blog PANDUAN UNTUK KEDIAMAN IDAMAN. Proses menghias rumah dari A-Z akan ditunjukkan secara menyeluruh buat rujukan ramai pembaca yang turut sama sedang menunggu kunci rumah baru. Rumah teres 1 tingkat menjadi pilihan utama untuk dijadikan rumah contoh bagi berkongsi tips dan panduan dengan semua pembaca kerana rata-rata rakyat Malaysia paling mampu milik adalah rumah teres.

Idea ini terdetik di hati kerana setiap hari apabila menaip di Carian Google atas kata kunci "kedai barangan hiasan" "kedai barangan kediaman" "kediaman idaman" "cara hias kediaman"  dan seumpamanya semuanya akan terpapar blog Panduan Untuk Kediaman Idaman. Oleh itu, saya terpanggil untuk membuat program ini dengan apakata kalian menaja barangan di rumah contoh kediaman idaman blog PANDUAN UNTUK KEDIAMAN IDAMAN ini bagi membolehkan satu entry khas menceritakan true storey menggunakan produk kalian boleh dimuatkan di blog ini. Apabila pengguna internet menaip barangan hiasan kediaman, maka keluarlah blog ini dan produk kalian turut di iklankan dan diceritakan kisah menggunakannya dan kisah menghiasnya di salah satu sudut di kediaman ini.

Selepas beberapa hari membuat satu enrty khas berkenaan program realtiti yang bakal ke udara di blog PANDUAN UNTUK KEDIAMAN ini, Alhamdulillah, beberapa kedai barangan hiasan dan kelengkapan kediaman telah menghantar message di FB official Khairunnisa Hamzahara dan di email :khairunnisahamzahara@gmail.com untuk menyambut peluang keemasan ini iaitu turut serta untuk menaja barangan hiasan dan kelengkapan kediaman di rumah contoh kediaman idaman ini nanti.

Atas kesempatan ini, marilah kita sama-sama menikmati peluang ini, anda menaja dan saya pula menyebarkan maklumat perniagaan anda. Sama-sama kita berkongsi nikmat peluang dan rezeki dari Allah swt ini. Bersatu untuk lebih teguh 


Rebut peluang keemasan ini, 


1)kami menawarkan kepada semua kedai barangan perhiasan kediaman untuk menonjolkan barangan masing-masing dengan kami sempena pembukaan rumah contoh kediaman idaman khairunnisa hamzahara.


2)Setiap yang menaja akan dipaparkan barangan tajaan mereka di blog : Panduan Untuk Kediaman Idaman. Kami akan membuat satu entry khas berkenaan produk yang di taja beserta dengan cara menghias produk tersebut di rumah contoh kediaman idaman khairunnisa hamzahara.

3)Di dalam entry berkenaan, kami juga akan turut memberikan maklumat tentang cara untuk mendapatkan produk yang ditaja melalui alamat perniagaan/alamat website/alamat blog/alamat Fb fan page dan sebagainya serta cara menghubungi

4)Peluang untuk mendapat pelanggan baru untuk ke kedai barangan hiasan kediaman kalian sangat tinggi kerana di dalam carian GOOGLE, di bawah kata kunci "Kedai Barangan Hiasan" "Kedai Barangan HIasasn Kediaman" "Barangan Kediaman" "Kediaman Idaman" di monopoli oleh blog PANDUAN UNTUK KEDIAMAN IDAMAN milik khairunnisa hamzahara.

5) melalui pengalaman menggunakan sendiri produk berkenaan oleh Khairunnisa Hamzahara, satu penceritaan ikhlas dapat dihasilkan di blog dengan penceritaan bergambar cara menghias ruang sebelum dan selepas diletakkan produk kalian di ruang yang akan dihias nanti.

6) peluang ini hanya datang sekali sahaja. Rebut peluang ini kerana rumah contoh kediaman idaman ini masih KOSONG 100% dan kerja-kerja menghias akan dimulakan dari sekarang hingga siap. 

7) setiap jenis barangan yang sama dan seakan yang telah ditaja oleh pemilik kedai yang lain, besar kemungkinan tidak akan diterima lagi. kami mengutamakan produk yang berlainan.

maklumat ini disampaikan oleh penulis blog
PANDUAN UNTUK KEDIAMAN IDAMAN,
//KHAIRUNNISA HAMZAHARA//
{Senibina Kehidupan Di Rumah}

untuk keterangan lanjut boleh hubungi:
Official Facebook : Khairunnisa Hamzahara
Email : khairunnisahamzahara@gmail.com

keterangan lanjut mengenai program realiti blog ini boleh baca di sini : 


Kini dibuka kelas untuk belajar membuat blog yang berpengaruh. Daftar ke kelas belajar asas blog online disini: http://khairunnisahamzahara.blogspot.com/2013/06/kelas-belajar-asas-membuat-blog-dan.html

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO