NUFFNANG

Sunday 26 April 2015

MUDAHNYA BEKERJA DARI RUMAH DENGAN ICT (INTERNET)


Alhamdulillah,
Baru saja berniat lepas pantang nak mulakan balik sesi mikrofon. Tup, tup,..Masa masih bertapa dalam gua lagi ni, satu demi satu message dan email masuk dari pelbagai agensi.
(Tahun ini saya buka untuk sesi talk & seminar, perkongsian tentang Kediaman / Hiasan Dalaman/ Senibina Kehidupan Di Rumah/ Bekerja Dari Rumah Dengan Internet/ Suri Professional dan sebagainya. PM saya untuk perbincangan)
Minggu lepas saja terima beberapa jemputan untuk menjadi speaker bagi seminar dan bengkel yang dianjurkan oleh mereka yang bukan calang-calang organisasi. Namun ada juga yang terpaksa ditolak sebab tarikhnya masih dalam pantang.
Ini saya kongsikan sesi mikrofon pertama saya selepas pantang ,pertama kali sertai ceramah yang dianjurkan oleh Kerajaan Negeri Kelantan ni, di perkarangan perpustakaan awam, pantai Bachok, Kelantan dengan topik
Mudahnya Bekerja Dari Rumah Dengan ICT
(information communication technology)
Sesi ini selama 2 jam pada 1 Mei 2015 (cuti hari buruh) siapa balik kampung, jom pakat datang, jumpa di sana!- terima kasih kerajaan negeri kelantan atas jemputan ini. InsyaAllah akan dimanfaatkan sebaiknya.
Siapa orang kelantan yang nak tahu macam mana bekerja dari rumah dengan ICT, jom bersesi 2 jam bersama. (ilmu ini ditaja oleh kerajaan negeri kelantan) Ni Hambo terbe dari KL nak jupe ore kelate smile emoticon

Meh, pakat datang.
Tolong SHARE kan poster ni sikit.
Hebah kan pada rakan dan taulan yang ada di lokasi berhampiran.
Kak Tipah datang kelantan nak cerita macam mana nak buat kerja dari rumah guna internet. Mudah je sebenarnya. Yang penting tahu cara!
Nak tahu tak? Hah, Lepas tu siapa datang sana, hambo bekal kan ilmu free lagi, hambo send dekat email masing-masing bagi yang mahu. ( EBOOK PILIHAN)
p/s: kalau ada rakan fb di sini yang datang ke sana nanti, kita pakat ambil gambar sama , okey?. (ADA SUPRISE GIVE BAGI SIAPA YANG BERGAMBAR BERSAMA)
~Erk, ada ke yang nak bergambar bersama Kak Tipah? Haha~

1 comments:

ummul azkee said... [Reply to comment]

ala jauhnye di kelantan nuhhhh...takdpt la nak pi bergambar ngn puan... :)

bw dr housewifearts.blogspot.com

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO