NUFFNANG

Saturday 26 October 2013

FASAD (Rupa) HADAPAN SEBAGAI WAJAH KEDIAMAN

Teks : khairunnisa hamzahara

Fasad hadapan merupakan satu perkara yang paling dititikberatkan dalam membentuk sesebuah kediaman. Ia merupakan wajah untuk kediaman seperti manusia yang ada wajah di hadapan. Wajah yang cantik dan mesra mendekatkan seseorang dengan seseorang yang lain, begitu juga dengan wajah kediaman. Fasad kediaman yang menarik menyebabkan ia gemar dikunjungi dan mudah diingati oleh orang sekeliling mahupun tetamu lain yang pernah berkunjung. 

Bagi yang memiliki rumah sebuah, untung kerana dapat merekabentuk wajah kediaman sebagaimana yang dikehendaki. Tetapi bagi yang membeli rumah siap seperti rumah teres, jangan pula bersedih. Wajah kediaman masih boleh di make up dan di ubah sebenarnya. 

*Fasad = Pandangan



Insyaallah kali bakal siap tempahan rekabentuk untuk 3D Banglo bagi seorang pelanggan yang merupakan juga pembaca blog Panduan Untuk Kediaman Idaman -http://khairunnisahamzahara.blogspot.com/. Semasa mula2 dapat tempahan melalui whatapps, pelanggan ini hanya snap gambar lakaran pelan rumah yang dia telah bincangkan bersama isteri dan pelukis pelan. Namun katanya, mereka berhadapan dengan masalah bagaimana rupa rumah mereka. Lukis-lukis pelan tapi tak tahu rupa sebenar bila nak dirikan bagaimana. Jadi dia bersepakat dengan isteri untuk dapatkan rekabentuk Fasad Hadapan sahaja untuk dia teruskan projek bina rumah idamannya. Alhamdulillah, lepas berhubung dan berbincang serta menjawab beberapa soalan, rekabentuk untuk fasad hadapan pelan kediaman nya hampir siap. Pelanggan ini meminta 2 fasad yang berlainan. InsyaAllah sedang diusahakan.

KHAIRUNNISA HAMZAHARA
{Senibina Kehidupan Di Rumah}

Untuk menampah rekabentuk kediaman ,rekabentuk hiasan dalaman kediaman, landskap, dan ruang-ruang tertentu seperti pejabat, kedai, tadika dan sebagainya boleh berhubung dengan penulis di:

Email: khairunnisahamzahara@gmail.com
whatapps (message sahaja) : 0197720507

ATAU di FB official penulis : Khairunnisa Hamzahara

Belajarlah asas membina sebuah blog yang berpengaruh dan dikunjungi ramai bermula di sini :

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO