Thursday, 6 March 2014

Langkah Mudah Menjenamakan Diri dan Perniagaan

Teks: khairunnisa hamzahara



Mungkin orang lain dengan gaya Pro nya
Tapi kita ni kekal dengan gaya Makcik-Makcik 
Cita-cita pun nak jadi Suri Rumah Yang Di Sayangi Keluarga saja
Tapi Suri Rumah sekarang "jangan pandang sebelah mata" (baca dengan gaya lagu kak nita) tau
Suri Rumah pun mampu manggapai bintang

"Talk is Cheap, Action Is Expensive"

Insyaallah saya akan kongsi kan langkah demi langkah MUDAH
di mana semua orang boleh buat perkara ini. Sebab "saya yang lemau pun boleh melakukannya, apatah lagi anda yang hebat di luar sana" (saya suka cakap macam ni

Siapa belum daftar, boleh daftar hari ini
Boleh hubungi saya atau pihak pengurusan pendaftaran (semua ahli akademi bekerja di rumah)

Bukan suri yang bekerja di rumah? Tak apa, ini bukannya coaching untuk suri rumah semua orang perlu tahu langkah mudah ini jika mahu perkhidmatan dan perniagaannya dikenali ramai.

Anda lawyer ke, dokter ke, arkitek ke, pensyarah ke, penulis ke, tukang ukir ke, tukang jahit baju ke, cikgu tuisyen ke, pembekal produk ke, pemilik syarikat ke atau apa saja, semuanya perlu tahu cara untuk brandingkan diri dan bisnes masing-masing.

Janganlah kita salah kan orang lain jika tak ada orang datang ambil perkhidmatan kita jika kita hanya sewa premis, kemudian pasang signboard : Firma *****. Lepas tu tunggu orang naik tangga naik ke tingkat dua ketuk pintu nak dapatkan perkhidmatan kita. Betul ke macam tu?

Atau kita nak macam ni : Duduk dekat rumah, kemas-kemas rumah, uruskan anak, tiba-tiba orang datang beri salam, nak bincang projek atau bisnes dengan kita. Mana lagi best? Ada premis tapi tak boleh bayar sewa, atau tak perlu sewa mana-mana premis pun tapi bisnes sentiasa ada ?

Ini contoh lah ye. Sebab ia adalah apa yang terjadi kepada saya. Konsep saya lain, dah ada banyak demand (pelanggan), baru mula buka kedai/pejabat fizikal. Masa tu tak pening pasal soal sewa premis atau beli terus premis baru. Betul, Betul?

Pastikan anda mendaftarkan diri pada ahli akademi bekerja di rumah. Mereka saja yang dapat lesen pendaftaran ini Jika ada keraguan, PM saya.

Daftar jika ingin belajar saja. Jika rasa sudah tahu, rasa sudah hebat, sudah pun kaya raya, tak perlu lah hadir coaching ini. Saya benar-benar nak bantu mereka yang terkapai-kapai dan yang rajin usaha tapi tak tahu selok beloknya. Ok?

Jadi , siapa yang belum berada dalam senarai invitation, boleh maklumkan, saya dan pengurusan yang lain akan add anda semua untuk dapat update terkini.

Ada berita baik, untuk sesi live coaching ini BUKU CATATAN dan PEN disediakan dan HADIAH MISTERI akan diberikan kepada mereka yang daftar awal sahaja (sebab yang daftar awal ni, mereka membuat kan semangat saya lebih berkobar. Mari tolong naikkan semangat saya)

Khairunnisa Hamzahara
Senibina kehidupan di rumah

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO