NUFFNANG

Wednesday 30 October 2013

Kolumn BEKERJA DI RUMAH telah mula bersiaran di Majalah Mingguan Wanita


Teks: khairunnisa hamzahara




Kita terus lagi menerima peserta kelas satu demi satu setiap hari. Alhamdulillah, syukur. Semua ini adalah ketentuan Illahi. DIA yang menentukan untuk kita semua tergerak untuk melakukan sesuatu. Insyaallah di sini lah langkah asas penyediaan platform untuk melebarkan sayap di alam maya yg kini menjadi trend penyampaian maklumat dan trend bekerja generasi baru. Akan datang trend ini akan terus semakin berkembang dan hebat. Selamat datang buat dua peserta baru yang mendaftar malam tadi. Insyaallah, moga sama sama kita mendapat kebaikkan disini.

Dapatkan majalah Mingguan Wanita hari ini. Kolum bekerja dari rumah telah pun bersiaran di majalah mingguan wanita iaitu majalah no1 paling laris di malaysia. Semoga niat kami untuk mengimarahkan semula kediaman dengan ibu ibu hebat berpendidikan di rumah mendapat sambutan ramai dan sama berusaha ke arah memajukan ummah generasi akan dtg iaitu anak anak kecil kita yg baru ingin mengenal dunia dan perlukan bimbingan ibu bapa mereka sepenuhnya. Bermula dari blog, sudah ramai yg melepaskan jawatan dan kembali ke rumah. Alhamdulillah.

Promosi terakhir oktober hari ini. Rebut peluang ini. Message saya Nisa Nua untuk bermula atau email: khairunnisahamzahara@gmail.com

KHAIRUNNISA HAMZAHARA
{Senibina Kehidupan Di RUmah}

Berkenaan kelas boleh lihat di sini : 

1 comments:

surihati said... [Reply to comment]

sis.. macam mane nak join kolum bekerja dari rumah? tq sis

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO