NUFFNANG

Tuesday 9 July 2013

Seronok dengan latar belakang protege

Teks: Khairunnisa Hamzahara
 
seronok sangat bila lihat protege dalam kelas asas blog dan penulisan secara online semakin dapat energy dan mood dalam penulisan. saya kagum dengan latar belakang masing-masing. berlainan bangsa dan berlainan bidang. ada yang usahawanita, ada yang bekerja kerajaan, ada yang bekerja swasta, ada guru, ada engineer dan ada juga suri rumah dalam kelas ini. saya menanti kehadiran peserta lain untuk sama-sama berkongsi ilmu. jika kalian tidak yakin, di sini keyakinan akan mula bertambah. ambil kesempatan bulan ramadhan ini untuk memulakan sesuatu yang baik. mungkin ini adalah langkah pertama dalam mengubah kehidupan kalian. Langkah hari ini menentukan siapa kalian pada 10 tahun yang akan datang, insyaallah.

kelas pertama dengan yuran rm130 telah penuh
kini di buka kelas kedua yang bergabung dengan pelajar kelas pertama dengan yuran rm150

di hari baik bulan baik, saya nak bagi tahu sedikit yang kelas ini sebenarnya percuma, harga yang kalian bayar adalah harga 3 buah ebook yang tidak ternilai harganya, kelas ini saya jalankan dan coaching personally semata-mata untuk saham di akhirat sana. Dan saya mahu kalian juga terus menerus berusaha menyampaikan ilmu selagi yang boleh. dengan cara membina blog, dapatlah kita berkongsi ilmu tanpa batasan.

ilmu yang saya katakan bukan sekadar ilmu, kalian juga boleh menyampaikan kebaikkan tentang sesuatu produk dan perkhidmatan, di sini penjenamaan diri bermula.

daftar hari ini untuk kelas seterusnya, message Nisa Nua untuk keterangan lanjut
aatau layari di sini untuk baca seterusnya tentang kelas :

untuk pendaftaran boleh buat di sini :

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO