NUFFNANG

Sunday 20 March 2016

SEBELUM DAN SELEPAS MAKEOVER RUMAH SEWA DENGAN PERKHIDMATAN REKABENTUK 3D KEDIAMAN ONLINE

MAKEOVER RUMAH SEWA !

Ini kisah jarang berlaku. Biasa saya dapat tempahan rekabentuk 3d kediaman adalah dari pemilik-pemilik kediaman yang baru membeli rumah atau mahu buat renovation. Namun kali ini saya menerima tempahan dari sahabat fb di sini yang juga merupakan seorang ibu yang sanggup duduk menyewa semata-mata untuk membesarkan anak di depan mata. katanya rumah yang disewa berhadapan dengan sekolah pililhan untuk anaknya menuntut ilmu. Sekolah agama. Allahuakhbar. Sungguh besar pengorbanan ibu ayah dan keluarga ini. Pendidikan anak-anak di utamakan. Pada awal perbincangan, si ibu memaklumkan yang perabot mereka apabila dimasukan di sini menjadikan keseluruhan ruang menjadi padat. Atas faktor sudah senior ini, mereka mahukan kehidupan yang lebih energatik , positif dan inginkan suasana rumah yang lawa untuk dirasai sendiri , untuk anak-anak dan untuk melayan tetamu yang setiap minggu pasti ada yang berkunjung. Memiliki anak-anak yang telah dewasa juga menjadikan penyebab untuk mereka wujudkan kediaman yang lebih selesa walaupun hanyalah rumah SEWA!
(view keseluruhan rekabentuk kakan dimasukan di dalam laman rekabentuk saya iiatu di http://rekabentuk3donline.blogspot.my)

Bagi sesiapa yang sama duduk di rumah sewa tapi nak duduk dalam keadaan yang ceria dan cantik, boleh lah dapatkan rekabentuk 3d online.  Insyaallah design yg dihasilkan tidak memerlukan kontraktor (bagi rumah sewa) tapi boleh di buat sendiri dengan pemberian cadangan susunan, hiasan, warna dan perabot serta kelengkapan.

Kalau rumah sendiri??
lagi lah boleh. 
Just send me your plan layout yang berukuran di whatsapp ya.
Khairunnisa Hamzah
Senibina kehidupan di rumah
www.khairunnisahamzahara.com
Perekabentuk dan Penasihat Kediaman
http://rekabentuk3donline.blogspot.my




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO