NUFFNANG

Wednesday 9 December 2015

PRE ORDER EBOOK PROJEK HOMESTAY KINI DIBUKA TEMPAHAN 24 JAM SAHAJA

EBOOK PROJEK HOMESTAY 

https://rahsiabranding.aztetic.my/buy/projekhomestay


Assalammualaikum

Siapa ingat pada tahun 2014 saya dijemput oleh MHI , TV3 untuk berikan perkongsian tentang homestay?

Oleh kerana saban hari saya dihujani pertanyaan tentang cara setup dan bisnes homestay,

InsyaAllah 
Dengan kepakaran merekabentuk yang ada,
mempunyai pengalaman setup homestay-homestay keluarga sendiri,
berpengalaman dalam pemasaran online,
dan berkepakaran dalam penjenamaan,


Maka akan terbitlah di alam maya
Ebook Projek Homestay 


yang sudah lama saya tangguhkannya


Dengan ini saya buka 
Pre Order
EBOOK PROJEK HOMESTAY
pada pembaca di sini


Antara kandungan dalamnya adalah:

-perancangan
-rekabentuk
-pengurusan
-pemasaran
dan banyak lagi


Tempahan Pre order ini sangat membantu
menaikan semangat saya untuk menyiapkan
Ebook ini dengan jayanya dan padat berinformasi
bagi membantu mereka yang mahu setup homestay
sendiri dari A-Z


Pre Order ini saya hanya buka untuk
100 orang sahaja.


Ia telah diset pada sistem pembelian.
Selepas 100 pembelian ia akan kembali kepada harga asal


Usah berfikir lagi
Mungkin ini lah yang diperlukan selama ini 


makluman : 
tarikh mula diedar pada pembeli pada 15 Disember 2015

Maklumkan pada rakan-rakan!
Tempahan pre order boleh dibuat di sini: https://rahsiabranding.aztetic.my/buy/projekhomestay
Ia aktif dalam masa 24 jam sahaja
6.00 pm 9/12/2015
6.00 pm 10/12/2015
kemudian tawaran pre order ini ditutup


Khairunnisa Hamzah www.khairunnisahamzahara.com

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO