NUFFNANG

Friday 16 October 2015

Pengalaman Berharga Shooting Bersama Fahrin Ahmad Dalam Slot Interview Apa kata Pakar Untuk Rancangan INPIRASI akan datang Di TV1

"shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars"





Ketika sesi berkenalan 5 minit sebelum start interview, penerbit dan juga fahrin ahmad bertanya pada saya:

"oh, jadi benarkah sekarang puan buat rekabentuk kediaman dari rumah?"
"ya, saya"

Kemudian saya teringat satu ketika dahulu saat ujian lisan untuk kali pertama saya cuba untuk lulus peperiksaan professional arkitek, 
(saya lulus ujian ini, tapi ujian bertulis nya belum lulus:))



Tanya 2 orang juri

"jika kami lepaskan kamu dalam ujian ini, boleh bagi tahu kami macam mana kamu nak run firma arkitek kamu sendiri"

"insyaallah saya akan buat rekabentuk dan menerima pelanggan dari rumah"

"hah???"

Hah, Masin mulut ku (peribahasa org melayu). 
Dalam Islam telah menyatakan bahawa setiap kata -kata itu adalah DOA 
smile emoticon
~Don't choose the one who is beautiful to the world. But rather, choose the one who makes your world beautiful~
::Harry styles::

Ini bukan cerita untuk saya sahaja! Semua ibu boleh!
Bagi yang berminat untuk tahu cara memulakan kerja dari rumah yang menggunakan teknologi internet untuk pelbagai bidang pekerjaan, saya dah siapkan 1 modul untuk saya train setiap peserta di bengkel yang pertama kali saya adakan :
BENGKEL MUDAHNYA JADI 
WORK AT HOME MOM (W.A.H.M) 
ONLINE


BANDAR BARU BANGI
31 OKTOBER 2015
8.30 pagi - 12.30 tengah hari


Daftar ke bengkel di sini :
Daftar segera sementara pendaftaran masih dibuka. Insyaallah Langkah dan keputusan hari ini memudahkan jalan untuk seterusnya. Nanti jangan kata saya tak bagi tahu ya. Bengkel ini salah satu cara untuk saya tunjukan cara. Kalau nak tahu tapi tak nak datang bengkel, datang rumah bawa ayam golek sekor! 
smile emoticon


Work at home mom
Founder Perkhidmatan Rekabentuk 3d online

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO