NUFFNANG

Thursday 25 December 2014

Rekabentuk Hiasan Dalaman Rumah Gaya Inggeris

Teks: khairunnisa hamzahara

Sepanjang bulan Disember, saya menerima dua tempahan rekabentuk hiasan dalaman kediaman dengan gaya Inggeris. Agak mencabar juga bagi kita yang tidak tinggal di bumi Inggeris untuk menggayakan gaya Inggeris ini. Namun alhamdulillah, sudah menjadi kerja dan minat saya untuk menyelidik dan kemudian menggayakan sesuatu mengikut konsep dan citarasa pelanggan. Hari ini agak sibuk untuk saya terangkan lebih lanjut, jadi saya tinggalkan dahulu lakaran-lakarannya di sini untuk tatapan anda semua. Jika berminat untuk buat tempahan rekabentuk kediaman atau hiasan dalaman ruang, boleh hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut di khairunnisahamzahara@gmail.com atau whatsapp 0197720507

Ruang Tamu Rumah Teres 1







Ruang Tamu Rumah Teres 2






Bagaimana mahu dapatkan rekabentuk 3d ini?
Hanya perlu submitkan pelan rumah anda ke khairunnisahamzahara@gmail.com dan saya akan maklumkan langkah seterusnya.

Khairunnisa Hamzahara
Senibina Kehidupan Di Rumah

>>Dapatkan Ebook Rahsia Teknik Branding Untuk Diri Dan Perniagaan
>>Mahu ada blog? Ikuti kelas blog secara online. 
>>Kesemuanya boleh terus email ke khairunnisahamzahara@gmail.com atau whatsapp talian 0197720507

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO