Friday, 17 October 2014

TIPS IBU BOLEH BEKERJA DAN BEKARYA DARI RUMAH

Teks: Khairunnisa Hamzahara

Sayu rasanya membaca message di whatsapp, email, facebook dan handphone yang mana ramai sangat ibu-ibu yang ingin berhenti kerja dengan majikan dan menjana pendapatan dari rumah bagi membolehkan masing-masing menguruskan kebajikan anak-anak dan rumahtangga.
4 tahun memendam rasa, 4 tahun itu juga tak keruan mencari pencerahan, ilmu dan jalan kembali ke rumah setelah bergelar penjawat awam akhirnya Allah swt memberikan kekuatan dan menunjukan satu persatu langkah demi langkahnya.
Pelbagai liku dilalui sepanjang merancang perletakan jawatan, ketika meletak jawatan, dan sesudah meletak jawatan. Apabila di rumah juga bila bersendirian, boleh jadi mati akal. Apatah lagi kemudian menerima cakap-cakap dari jiran, keluarga dan sanak saudara.
Alhamdulillah, 2 tahun kemudian, bukan sahaja dapat menempuh liku-liku sepanjang sepenuh masa di rumah walau bergelar wanita berijazah, namun kehidupan bertambah baik dan baik. Benar janji Allah, bagi setiap mereka yang menjaga anak-anak syurga maka dibukakan banya pintu rezeki kepadanya. Tak kira rezeki kesihatan, wng ringgit, kasih sayang dan juga beribadah , semuanya lebih baik berbanding keluar bekerja dengan majikan dari subuh hingga senja dahulu.
Perkongsian tips, motivasi, langkah, kisah dan pelbagai lagi dimuatkan dalam EBOOK ini. Namun....
TUNGGUUU!!
Ia masih dalam pembikinan. InsyaAllah akan dikeluarkan pada bulan NOVEMBER 2014.
Bagi mereka yang membuat pembelian PRE ORDER akan mendapat ebook ini dengan nilai RM45 sahaja. Ebook akan diterima pada 15 NOVEMBER 2014 nanti



untuk pembelian, boleh isi borang tempahan di sini: 
atau whatsapp:
0197720507
(Pn.Khairunnisa)

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO