NUFFNANG

Tuesday 6 May 2014

Saranan Untuk Bekerja Dari Rumah

Teks: khairunnisa hamzahara

[ Kelebihan itu adalah Tanggungjawab ]

Hari ini saya terima lagi email yang mempunyai maksud yang sama
yang merupakan perkara paling hot di kotak inbox saya namun 
setiap hari dari orang yang berlainan. Saya kongsikan satu di sini:

"Salam Puan,

Nama saya ############, boleh panggil saya #### saja.
Saya berkerja dan ibu kepada 3 anak-anak kecil (8 tahun, 6 tahun dan seorang bayi 4 bulan).

Saya rasa teruja dan ingin menjadi seperti Puan...seorang yang berjaya dalam bidang ini dan sentiasa dekat dengan keluarga. Harap puan dapat membantu saya. Saya ingin dekat dengan anak-anak saya dan menyusukan bayi saya yang sekarang ini hanya bersama saya diwaktu malam.

Terima Kasih.

########## (aka ###########)




Jawapan saya:

Allahuakhbar, saya juga masih bertatih, masih menimba ilmu dan masih mencuba. Apa yang boleh saya bantu dan saya sarankan, sertailah Akademi Bekerja Di Rumah. Seawal saya membuat keputusan berhenti kerja 2 tahun yang lalu, Akadmei ini belum wujud dan saya terkapai selama 1 tahun. Kini anda semua sudah boleh lalu mengikut jejak di tebasan semak yang kami di akademi sudah redah dan tebas dahulu dengan cara bebas anda sendiri 

http://akademibekerjadirumah.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO