NUFFNANG

Wednesday 12 March 2014

Tempahan bulan April sudah penuh, Krew Design dicari dan Pendaftaran Bengkel Live Coaching di buka

Teks: khairunnisa hamzahara




[Tempahan Rekabentuk 3D Online]

Untuk tempahan rekabentuk bulan April 2014 sudah penuh. 
Tempahan akan dibuka semula bermula 2 Mei 2014.
Mana yang sudah diskus dan hantar pelan,
boleh comfirmkan tarikh mula kerja dan siap kerja bermula 2 Mei 2014 ke atas. Harap maklum, tempahan akan di dahulukan bagi yang sudah membuat bayaran penuh untuk yuran kerja rekabentuk.


[Krew Design]
Untuk memenuhi tempahan rekabentuk, saya memerlukan rakan searena
untuk bantu menyiapkan permintaan lukisan 3d idea rekabentuk yang telah dihasilkan. Bagi yang berminat boleh PM saya Nisa Nua untuk perbincangan.
Saya perlukan:
1. 3 orang pelukis 3d (sketchup/3d max)
2. 3 orang pelukis pelan
Bagi yang berminat saya akan invite ke dalam group team rekabentuk saya.


[Bengkel]
Untuk hadir ke sesi coaching branding dan asas blog secara live di lokasi terpilih, boleh lawat laman ini untuk maklumat lanjut :

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO