NUFFNANG

Monday 31 March 2014

TAHNIAH kepada semua PESERTA BENGKEL BRANDING YOURSELF & BUSINESS STRATEGIES

[TAHNIAH]

Tahniah!!

Kepada semua peserta yang berjaya mendaftarkan diri ke
BENGKEL BRANDING YOURSELF & BUSINESS STRATEGIES sehingga lewat malam tadi.

Walaubagaimana pun bagi peserta yang menghadapi kesukaran mendaftar malam tadi, boleh selesaikan pendaftaran SEBELUM pukul 12 tengah hari ini. 

SEMUA peserta akan mendapat PERCUMA senaskah buku Jana RM Dari Rumah

Dan masing-masing akan bawa pulang MASTERPLAN JENAMA , KONSEP, TEMA, PERJALANAN AKTIVITI BUSINESS SERTA STRATEGI MEMPERKENALKAN BUSINESS KEPADA PELANGGAN, PIHAK TERTENTU DAN MEDIA MASSA

Oleh kerana ini adalah bengkel pertama kali, setiap peserta akan bersama di dalam SECRET BUSINESS BRANDING GROUP untuk terus bersama bertukar pendapat dan resipi kejayaan masing-masing. Peserta juga akan diserap ke dalam Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) serta layak BERIKLAN di SOHO DIRECTORY selama setahun.

Sebenarnya ini adalah peluang pertama kali dan terakhir di mana saya mendapat kerjasama ABDR dan pengasas. Banyak manfaat yang diberikan Kepada setiap peserta walau selepas habis bengkel. BERTUAH pada yang menyertainya. Yang masih berfikir-fikir, lepas ini harap tak adalah yang message minta saya anjurkan bengkel ini lagi. Peluang sebegini hanya datang sekali saja.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO