NUFFNANG

Friday 28 February 2014

Ulasan Di Harian Metro Tentang Ubah Suai Kediaman

Teks: khairunnisa hamzahara

Hari ini 1 March 2014i iaitu pertama kali nya saya berada di muka akhbar. Bagi yang belum mendapatkannya hari ini boleh lah mendapat Surat Khabar Harian Metro dan Selak mukasurat 58. Selepas diberitahu oleh wartawan harian metro akan jawapan temuramah saya sudah diolah dan disiarkan di Harian Metro 1 March 2014, saya dan keluarga keluar bersarapan dan membelinya di sebuah kedai runcit berdekatan rumah. Pada mulanya saya selak sampai habis tapi tak berjumpa juga ruangan yang dikatakan ada menyiarkan tentang ulasan saya. Akhirnya suami jumpa di ruang Bisnes.

Agak terperanjat kerana ualsan saya digandingkan dengan Ahli Lemabaga Arkitek Malaysia iaitu Ar.Saifudin Ahmad. Terasa kerdil apabila ulasan kami dietakkan sebelah menyebelah. Insyaallah satu hari nanti saya juga akan mendapatkan Ar (arkitek Professional). Ketika ini saya teringat semula memori ketika meletakkan jawatan di agensi kerajaan tempat saya berkhidmat hampir 2 tahun lepas. Kata pengarah di bahagian sumber manusia di jabatan saya berkhidmat " Pastikan satu hari nanti apabila saya menyelek akhbar, saya nampak khairunnisa berada di muka akhbar ini". Saya hanya tersenyum, hiba kerana perlu meninggalkan jabatan itu dengan segera kerana ada agenda yang lebih penting perlu dibuat. Ketika itu juga beliau sedang menyelak dan membelek akhbar di hadapannya. Bagi saya ia mungkin mustahil untuk sampai ke tahap itu. Rupanya saya tersilap, kata-kata beliau adalah satu doa. Doa di mana walau saya hanya bekarya di rumah namun saya masih boleh membantu masyarakat sekeliling dan mendekati masyarakat.

Hari ini saya sangat terharu kerana boleh berkongsi dengan orang ramai tentang ubah suai kediaman. Sudilah membacanya ya. Kerana ia adalah perkongsian saya untuk anda semua agar mengetahui hak-hak anda dan mendapat gambaran sebenar tentang kerja dan kesan ubahsuai untuk kediaman anda. Di sini saya lampirkan muka akhbar berikut untuk bacaan anda yang tidak sempat mendapatkannya:



Khairunnisa Hamzahara
Senibina Kehidupan Di Rumah
1 March 2014
Pengasas:
www.rekabentuk3donline.com

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO