NUFFNANG

Thursday 27 February 2014

Ubah Suai kediaman di Harian Metro

Teks: khairunnisa hamzahara


Gambar : carian google




Saya ingin kongsikan di sini tentang ubah suai kediaman. Kemarin, wartawan dari berita harian metro email saya untuk sesi interview. Jadi saya hanya mohon untuk diletakkan soalannya pada email saya dan saya jawap kemudian. Saya kongsikan sedikit di sini. Untuk selanjutnya, boleh baca di harian metro esok hari, insyaallah:
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Salam Puan,
Terima kasih sudi membalas emel saya :)

Tentang soalan, ia lebih menjurus mengenai Renovation (Ubah suai Rumah). Editor minta kami mengetengahkan topik Renovation.

Di sini, saya lampirkan beberapa soalan:

1) Apakah langkah yang perlu diambil oleh pemilik, jika mereka bercadang untuk mengubah suai rumah?
2) Selalunya, berapakah kos untuk mengubah suai rumah? (anggaran caj yang selalu dikenakan)
3) Apakah jenis ubah suai rumah yang ditawarkan di pasaran dan manakah yang paling popular?
4) Apakah nasihat atau pandangan Puan, terhadap mereka yang ingin mengubah suai rumah dengan membuat pinjaman bank?
5) Pada pendapat Puan bagaimanakah, permintaan terhadap perkhidmatan ubah suai rumah di Malaysia sekarang?
6) Apakah tips mengenai ubah suai rumah yang boleh Puan kongsikan?
7) Adakah ubah suai rumah boleh dilakukan pada semua jenis kediaman terutama rumah bertingkat?

Ini saja soalan saya setakat ini Puan Khairunnisa. Jika ada maklumat tambahan atau grafik yang ingin dikongsi, Puan boleh lampirkan sekali supaya boleh dimasukkan dalam penulisan kami.

Kalau boleh, saya perlukan gambar Puan, nama penuh, nama syarikat dan jawatan untuk tujuan 'qoute'

Kerjasama daripada pihak Puan, kami dahulukan dengan jutaan terima kasih.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Terima kasih kepada wartawan yang bertanyakan soalan. Pastikan anda buka harian metro esok untuk dapatkan jawapannya terutama pada yang sedang sibuk ingin ubahsuai kediaman. Jawapannya juga akan saya buatka satu entry khas sebaik ianya disiarkan du muka akhbar esok hari dan inyshaallah saya link kan dari sini ;)

1 comments:

Unknown said... [Reply to comment]

perkongsian tips yang menarik

-------------------------------------


Bina Rumah Baru dan Renovation Rumah dan Pejabat

KAMI MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN BINA/UBAH SUAI RUMAH, PEJABAT DAN
SEKOLAH DENGAN HARGA YANG AMAT BERPATUTAN, MURAH DAN KERJA YANG BERKUALITI

Perkhidmatan yang kami tawarkan adalah:-

1)Ubah suai tambah dapur,bilik air,tempat letak
Extend Awning
kereta & lain-lain lagi.
2)Kerja-kerja Tiles,Mozek, Jubin dan batu stone.
3)Kerja mengecat.
4)Pecah Batu.
5)Naik Tembok.
6)Plaster Ceiling.
7)Wiring Elektrical.
8)Plumbing.
9)Menanam rumput & Landskap.
10)Juga membuat sebuah rumah baru & Banglo
baru.
11) Plastic Wood Timber Floor
12) Interior Design Professional
13) Pasang Grill
14) Pasang Window Tinted
15) Partition
16) Kitchen Cabinet
17) Main gate dan auto gate
18) dan lain2 pengubahsuaian

-Pekerja yang berpegalaman.
-Jaminan kerja yang dijalankan mengikut kehendak
Tuan Rumah.

BAGAIMANA CARA MENGHUBUNGI KAMI?

1) Sila hantar sms/whatsapp YES RENOVATION ke 0126656874/0162392041
atau ke Email : sm.bersatu.gmail.com

2) Kami yang akan menghubungi semula anda, mudah dan jimat.

3) Perkhidmatan melawat tapak/site visit secara percuma

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi SEKARANG!


Yang Berkhidmat dan sedia membantu,

0126656874
Blog : http://tiny.cc/reno-kitchen-cabinet
Fan Page : https://www.facebook.com/SmBersatu

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO