NUFFNANG

Monday 6 January 2014

Dapatkan Panduan tentang Rumah dan KEdiaman

Teks: khairunnisa hamzahara





Ada yang tanya tentang pembelian, tentang pembinaan, tentang renovate, 

tak kurang juga yang minta nasihat tentang dekorasi, pilihan warna,
tentang ruang dan tentang pengurusan kediaman. 
Akhirnya, dengan izin Allah, dapat jua saya bukukan ia sebagai
sebuah ebook Panduan Kediaman Pertamaku buat bacaan dan rujukan
bagi mereka yang ingin membeli rumah, membina rumah, menghias rumah, dan mengurus rumah. Saya juga berkongsikan tentang menjadikan rumah sebagai punca pendapatan bukan sebagai bebanan di dalam siri bonus. Semoga dengan lahirnya ebook ini , akan lahir lagi banyak ebook tentang kediaman pada masa akan datang bagi membantu ramai orang untuk mendapatkan panduan tentang kediaman di mana sangat sikit perkongsiannya di negara kita. 

PM saya untuk mendapatkannya atau boleh isi form dihttp://kediamanpertama.blogspot.com/p/borang-tempahan.html istimewanya bagi yang mendapatkan ebook ini saya akan bantu menjawap persoalan mereka tentang kediaman semampu yang boleh dan saya juga akan add kan ke dalam group fb Kongsi Tentang Kediaman jika berminat, ia agar kalian dapat berterusan berkongsi dan bertanya tentang kediaman. InsyaaAllah. Yang baik itu dari Allah dan yang lemah itu dari saya sendiri.

khairunnisa hamzahara
7 Januari 2014

i-Kelas asas blog dibuka seperti biasa untuk pengambilan sesi januari 2014. 

ii-Peluang menjadi rakan niaga juga masih dibuka sehingga memenuhi tempat 100 orang

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO