NUFFNANG

Monday 18 November 2013

MENYEDIAKAN PERLINDUNGAN INSURANS, KAD PERUBATAN DAN TABUNGAN BUAT DIRI SENDIRI DAN SEISI KEDIAMAN


Teks: khairunnisa hamzahara




Alhamdulillah, Siap dah Desk notebook, management diary dan executive Planner buat sesiapa yang daftar ahli sebagai pencarum insurans prudential bsn takaful pada bulan ini. Daftar bulan ini, mula bayar bulan depan, dapat percuma antara desk notebook, management diary atau executive planner, ikut jumlah yang dicarum. 

Bila mencarum di insurans, bukan sekadar mendapat perlindungan pampasan di kala ditimpa musibah malah dapat medical card dan bonus harian sepanjang dihospital bila sihat semula dan keluar hospital serta telah siap dengan tabungan untuk masa pencen dan pendidikan anak anak. Pendek cerita, sekali daftar dapat tiga manfaat, pampasan+kad perubatan+simpanan.

Simpanan pula boleh dikeluarkan pada bila-bila masa tanpa tempoh matang. Tapi lebih elok simpan saja. Keluarkan bila betul-betul memerlukan. Tips untuk tak rasa berat menabung dengan insurans, siap-siap buat S.I. simpan dan lupakan. Buat potongan akaun terus. Jika bayar cash tiap-tiap bulan, siapa pun boleh goyang. 

Antara manfaatnya, kita akan rasa cukup senang bila ditimpa musibah kerana ada perlindungan insurans. Memang kita sakit masa tu, tapi tenang sikit bila dapat hospitality yg tip top dan boleh ikut pilihan kita. Paling seronok dan membantu kita cepat sembuh ialah apabila dihidang chicken chop di dalam wad. Sedang bulan-bulan kita hanya bayar rm150 tetapi sebaik keluar wad, bil kita rm8000. Mencarumnya baru 4 bulan. Kalau dibandingkan rm150 × 4 bulan, baru rm600 kita bayar. Selesai dah bil rm8000 tadi bila ada kad perubatan. Jika tak ada, kene lah duduk hospital kerajaan, tunggu wad kosong dan dokter ada.silap silap berbulan dan appendix kita dah sakit tak tahan rasa nak pecah. 

Ya , kita masih boleh buat pilihan. Boleh tanya pada yang dah ada kad perubatan, apa rasa bila dapat keselesaan sepanjang di hospital dan semuanya ditanggung oleh insurans dan dapat pula bonus duit kocek harian ikut jumlah hari duduk hospital. Contoh bonus sehari rm200, duduk hospital empat hari, dapatlah bonus duit kocek rm800. ;) panjang juga cerita di sini, nak tahu cerita lanjut dan lebih detail, boleh PM saya ya. Insyaallah masih sempat untuk buat jika belum ada apa apa penyakit kekal lagi. Sebab masa mohon daftar untuk jadi ahli syaratnya kena sihat walafiat. Selepas jadi ahli baru ditanggung segala penyakit dan musibah yang dialami.Jazakallah

KHAIRUNNISA HAMZAHARA
{Senibina Kehidupan Di Rumah}

Untuk mula mendaftar sebagai pencarum ahli insurans prudential bsn takaful, boleh hubungi saya di email :khairunnisahamzahara@gmail.com atau whatapps 0197720507

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO