NUFFNANG

Thursday 28 November 2013

EBOOK PANDUAN KEDIAMAN PERTAMAKU

Teks: khairunnisa hamzahara


Alhamdulillah, syukur. Berkat restu Illahi dan sokongan dari mentor dan keluarga, PRE ORDER EBOOK PANDUAN KEDIAMAN PERTAMAKU kini dibuka buat semua pembaca BLOG PANDUAN UNTUK KEDIAMAN IDAMAN. Terima kasih kepada semua yang membrikan sokongan yang tidak pernah putus terutamanya sahabat bloggers dan pembaca yang dirahmati Allah sekalian

SIAPA PENULIS EBOOK INI?

Saya sendiri yang menulis ebook ini. Siapa saya? Saya merupakan seorang bekas graduan senibina di Universiti Teknologi Malaysia. Pengalaman sebagai seorang arkitek projek dan arkitek rekabentuk di firma swasta dan agensi kerajaan banyak membantu saya dalam penghasilan ebook ini. Selain itu saya juga telah berpengalaman dan telah menerima banyak pegajaran serta tauladan dalam membina dan memiliki sebuah kediaman. Terutamanya ketika proses memiliki kediaman pertama dahulu. Bagi yang baru pertama kali merancang untuk memiliki atau membina kediaman sendiri pasti mula risau dan teliti merancang. Saya harap dengan penerbitan ebook ini, maka sedikit sebanyak dapat membantu kalian dalam meneliti dan merancang sebaiknya dalam hal perihal memiliki , membina dan mendiami kediaman pertama kalian nanti. Insyaallah saya cuba berikan yang terbaik di dalam ebook PANDUAN KEDIAMAN PERTAMAKU ini. Yang baik dari Allah dan yang mana ada kekhilafan itu datangnya dari diri saya sendiri. Jazakallah

KENAPA PERLU MEMILIK EBOOK INI?

Ebook ini adalah hasil dari rujukan, pengalaman , pengetahuan dan kepakaran saya serta mereka yang lain dalam bidang senibina dan selok belok urusan membeli ,membina, merekabentuk , menghias dan menyelenggara sebuah kediaman. Ia merupakan satu kompilasi yang lengkap untuk dijadikan panduan buat mereka yang pertama kali ingin memeiliki kediaman.

SIAPA PERLU ADA EBOOK INI?

Ebook ini sesuai untuk mereka yang pertama kali ingin memiliki atau membina sebuah kediaman
Ebook ini juga sesuai dijadikan hadiah buat pasangan yang baru berkahwin
Ebook ini sesuai untuk dijadikan rujukan dan panduan buat mereka yang baru menjadi suri rumah dan ingin menghiasi dan menjaga rumah sendiri
Ebook ini sesuai untuk sesiapa sahaja baik yang muda mahupun yang berusia

APAKAH KANDUNGAN EBOOK INI?

BAB 1: PENGENALAN TENTANG KEDIAMAN
BAB 2: CARA MEMILIKI KEDIAMAN (BELI)
BAB 3: CARA MEMBINA KEDIAMAN (BINA)
BAB 4: IDEA DAN CARA MENGUBAH SUAI KEDIAMAN (RENOVATE)
BAB 5: IDEA SUSUNATUR RUANG
BAB 6: IDEA HIASAN DAN AKSESORI
BAB 7: IDEA PILIHAN WARNA
BAB 8: PERSIAPAN MENYAMBUT TETAMU & MENGADAKAN JAMUAN
BAB 9: PENJAGAAN DAN PENYELENGGARAAN KEDIAMAN

BONUS: KEDIAMAN YANG MENJANA PENDAPATAN


BAGAIMANA CARA MEMILIKI EBOOK PANDUAN KEDIAMAN PERTAMAKU?

InsyaAllah dengan Izin Allah, Ebook ini akan dilancarkan pada 1 Januari 2014 (1.1.2014) Justeru itu, pre order sebanyak RM50 sahaja dibuka pada hari ini sehingga pukul 11.59pm 31 Desember 2013. Pada Hari tahun baru iaitu 1 Januari 2014, ianya akan kembali kepada harga asal iaitu RM70. 

Untuk membuat tempahan pre order, kalian boleh mengisi borang tempahan di sini : http://khairunnisahamzahara.blogspot.com/p/borang-tempahan.html
Keterangan kalian akan di rekod secara automatik di dalam sistem email saya. Pada 1.1.2014, saya akan mula mengagihkan ebook ini kepada mereka yang berjaya membuat pembelian pre order.

Sampai di sini saja dahulu tentang pre order Ebook Panduan Kediaman Pertamaku, insyaallah saya akan kongsikan sedikit demi sedikit tentang ebook ini dari masa ke semasa.

Salam sayang dari saya
KHAIRUNNISA HAMZAHARA
Senibina Kehidupan Di Rumah
khairunnisahamzahara@gmail.com

mahu bina blog sendiri? belajar bina asas blog di sini: http://khairunnisahamzahara.blogspot.com/p/kelas-asas-blog.html
mahu belajar bina rekabentuk kediaman sendiri, belajar di sini: http://khairunnisahamzahara.blogspot.com/p/blog-page_14.html
atau mahu tempah rekabentuk kediaman? tempah di sini: http://rekabentuk3donline.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO