NUFFNANG

Friday 4 September 2015

Survey Untuk Adakan Jelajah Bengkel Mudahnya WAHM Online 2015

InsyaAllah, dengan izin Allah 
Atas permintaan ramai, 
saya sekali lagi keluar untuk berkongsi,
Kali ini saya akan berkongsi
tips + cara + panduan + motivasi + teknik dan sebagainya
tentang Bagaimana Boleh Menjadi
Seorang Ibu Yang Bekerja Dari Rumah
Dengan Mudah secara Online sahaja.
Dari 3 tahun pengalaman saya sebagai
ibu yang bekerja dari rumah,
suka saya mahu kongsikan sebenarnya
tidak susah malah memberikan kita
pelbagai daya kreativiti,
kelapangan masa,
kebebasan minda,
tidak terbeban,
dan dapat menguruskan keluarga
dengan tangan sendiri!
Dan sebenarnya ianya boleh dibuat
100% secara ONLINE!

Cadangan yuran bengkel : RM50 seorang
Jika ada yang mahu jadi sponser bengkel ini boleh PM mahu sponser apa untuk mudahkan bengkel ini jadi realiti.
(Misalnya : tajaan lokasi bengkel / goodies / stationeries/ banner/ pakaian / makanan dan lain-lain)

Saya juga membuka peluang ibu-ibu yang hadir untuk berkongsi perniagaan dan perkhidmatan mereka dalam bengkel ini nanti.

Saya mahu buat survey dan dapatkan VOTE
Siapa mahu hadir?
Taip di ruang komen:
"Saya > Lokasi "


Siapa mahu jadi sponser ?
Taip di ruang komen:
"Perkara yang ingin di taja > Lokasi"


Jika ada sebarang pertanyaan atau perbinangan boleh terus PM saya ya

Terima kasih semua!

Survey ini amat diperlukan sebelum saya mengumumkan tarikh dan lokasi di mana dan bila ia bakal diadakan. Mohon untuk sebarkan Post ini untuk lanarkan survey ini pada ibu-ibu yang lain.
Jazakallah
Khairunnisa Hamzah
senibina kehidupan di rumah
http://khairunnisahamzahara.blogspot.com
http://rekabentuk3donline.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO