NUFFNANG

Tuesday 18 March 2014

Pengalaman Belajar




Peserta kelas asas blog online saya dah mula tolong kongsikan pengalaman belajar di kelas online saya. Alhamdulillah, moga terbuka hati-hati yang masih berkira nak join Bengkel Branding Yourself & Business Strategies

Kalau dulu 4 tahun saya memendam rasa,
Kemudian 1 tahun lebih beraksi secara online,
Kini masanya saya jejak tanah secara bersemuka
dengan ramai yang memerlukan

Nawaitu hanya lah untuk:
Ramai kan suri berpendapatan di rumah
Ramai kan umat islam berniaga
Ramai kan 1 keluarga, 1 perniagaan, 1 pendapatan

Insyaallah di kelantan sehari sebelum bengkel, saya menerima satu jemputan khas sesi talk tentang bekerja di rumah di sebuah stadium
Allahurabbi, tak tahulah macam mana nanti
tapi niat menyebarkan semangat ini mengatasi segalanya

jika kita di jalan Allah, seribu satu jalan Allah permudahkan kita. insyaallah. yakini Allah !!

Keterangan lanjut tentang bengkel ada di sini:
>>http://bengkelbranding.blogspot.com/

kita jumpa di sana
countdown:
Melaka : 18 hari
Kuala Lumpur : 19 hari
Kelantan : 39 hari

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO