NUFFNANG

Thursday 27 March 2014

Bekerja Dari Rumah

Teks: khairunnisa hamzahara




WAHM atau working at home mother adalah gaya hidup wanita masakini. 

"Dahulu saya juga pernah berkhidmat di syarikat swasta dan kemudian di agensi kerajaan. Saya tertanya-tanya bagaimana cara untuk keluar dari hidup yang penuh tekanan dan hutang jika masih bekerja di bawah telunjuk orang. Saya mula berfikir, jika projek atau kerja dipejabat tidak dapat disiapkan, ada ramai lagi yang boleh sambung siapkan. Jika urusan kebajikan rumah dan anak saya huru -hara, tiada siapa yang boleh membantu. Tapi apakah dengan berhenti kerja, saya akan gembira? Apa kata keluarga? Apa pandangan masyarakat sekeliling, berpendidikan tetapi menjadi suri rumah sepenuh masa. Saya mengkaji dan mendapatkan motivasi. Langkah demi langkah dibuat" 

Kini bukan sahaja saya boleh jadi suri rumah sepenuh masa, malah saya berpendapatan sendiri dengan menjalankan kepakaran saya walau di rumah. Saya juga menjalankan coaching personal secara online. Keluarga gembira. Jiran bertanya. Rakan-rakan tanya petuanya. 

Lihat Video Semangat untuk jadi WAHM di sini:
 >>http://www.youtube.com/watch?v=U2CrozbXngU&feature=youtu.be

Lihat video semasa saya menerima jemputan rakaman safiyya tv9 dalam ruangan Imra Safiyya (personaliti Safiyya) di sini:
>>http://www.youtube.com/watch?v=Dp2MSdEgLUA

Lihat pula video temuramah MHI tv3 tentang tips dan panduan tentang homestay keluarga untuk panduan orang ramai yang turut ingin buat bisnes homestay di sini:
>>http://www.youtube.com/watch?v=3aY2tCtuJHo 

HADIR ke bengkel branding yourself and business strategies, saya tunjukkan teknik-teknik jadi WAHM berpengaruh dan berpendapatan dari rumah. Alang-alang jadi suri rumah, jadilah WAHM yang penuh bergaya ;) 

Kelak orang tak sempat mengata, kita juga tak sempat termenung. Dari rumah juga impian boleh tercapai. Fitnah boleh terpelihara. 

Tarikh tutup daftar bengkel : 31 March 2014

Isi Borang pendaftaran Bengkel di sini:
web bengkel : www.bengkelbranding.com
blog bengkel : http://bengkelbranding.blogspot.com

Pertanyaan atau pendaftaran boleh juga di buat dengan 
SMS "bengkel" ke 0197720507

Khairunnisa Hamzahara
Senibina Kehidupan Di Rumah 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO