NUFFNANG

Tuesday 25 February 2014

EBOOK PERCUMA

Teks : khairunnisa hamzahara

Salam semua
Selamat Pagi
Kepada semua yang minta sebut harga rekabentuk
Pagi ini saya siap kan satu persatu
Semalam full agenda, pagi ni ada kelapangan masa

Pada peserta kelas online juga, insyaallah saya akan bagi feedback terhadap tugasan kalian pagi ini dan emailkan ebook pada yang belum dapat

Kata-kata perkongsian pagi ini:

"Bekerjalah di antara waktu solat
Bukan Solat di antara waktu kerja"

~renung-renungkan dan selamat beramal~ (peringatan untuk diri sendiri juga)

BONUS FEB:


Sebagai tanda terima kasih yang tak terhingga terhadap sokongan dan kepercayaan yang diberikan, Saya akan bagi ebook ini kepada semua yang mendapatkan perkhidmatan saya pada bulan ini secara percuma dan termasuklah semua pelanggan rekabentuk serta pelajar online saya. Siapa yang termasuk dalam kategori yang disebutkan itu, tag nama masing-masing di bawah untuk saya kenal pasti siapa yang belum dapat lagi ebook ini.

Nota: Ebook ini akan dihentikan jualan sebaik sahaja perjanjian penjualan ebook ditandatangani dengan syarikat penerbitan online yang dilantik (dapatkan hari ini version "mentah" sebelum harganya mula naik dipasaran)




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO