NUFFNANG

Sunday 8 December 2013

PERKHIDMATAN MEMBINA ASAS BLOG DAN FAN PAGE BAGI PAKEJ MEMULAKAN PERNIAGAAN ONLINE 2014

Teks: khairunnisa hamzahara


Berita baik buat semua yang ingin memulakan perniagaan atau perkhidmatan di internet. Alhamdulillah , mulai Hari ini saya membuka perkhidmatan untuk orang ramai bagi memulakan perniagaan dan perkhidmatan di internet sebagai langkah permulaan dengan azam dan semangat baru untuk tahun baru 2014 yang bakal tiba ini.

Tidak lagi perlu mengikuti Kelas Online atau Offline bagi yang tidak punya masa untuk berguru, namun masih boleh mempunyai BLOG dan FAN PAGE untuk memulakan perniagaan atau perkhidmatan online. 

Saya sendiri akan menghasilkan blog dan fan page perniagaan atau perkhidmatan online kalian . Kemudian perniagaan dan perkhidmatan online kalian akan di iklankan di http://sohodirectory.blogspot.com/ selama 1 tahun. Bukan itu sahaja, saya juga akan berikan kalian PERCUMA 2 ebook untuk bacaan. 
1. Ebook bernilai rm50-boleh pilih antara 3 di bawah:
-ebook belajar asas blog
-ebook mula bisnes butik online /offline
-ebook 101 idea home based bisnes
2. DAN Ebook bernilai RM25
-ebook superwahm supermom

Untuk makluman kalian, SOHO DIRECTORY diiklankan oleh lebih 300 buah blog yang terhasil dari akademi bekerja dirumah. Ini bermakna kalian boleh dapatkan traffik pengunjung dari 300 buah blog ini.
Ini adalah tawaran perkhidmatan saya bermusim ;) dapatkan perkhidmatan ini sebelum menjejaki tahun baru 2014. Jazakallah

Khairunnisa Hamzahara
Senibina Kehidupan Di Rumah a

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE OFFIAL FB KHAIRUNNISA HAMZAHARA

LIKE PAGE REKABENTUK 3D

LIKE PAGE PENULIS BEBAS DAN USAHAWAN ONLINE

LIKE PAGE BELAJAR BLOG ONLINE

LIKE PAGE HOMESTAY PENULIS

LIKE PAGE BUTIK MUSLIMAH PENULIS

LIKE PAGE WAHM SAHM SOHO